Reklamačný poriadok
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku ešte pred tým, než potvrdí jej prevzatie dopravcovi. Pokiaľ je zásielka zjavne poškodená musí ihneď skontrolovať obsah zásielky a presvedčiť sa, či je tovar v poriadku. V prípade, že došlo k poškodeniu tovaru v zásielke, musí kupujúci trvať na spísaní reklamačného listu s prepravcom alebo odmietnuť poškodenú zásielku prevziať. Ak zásielka nemá zjavné poškodenia obalu zvonka, ale pri rozbalení bude jej obsah poškodený, je potrebné, aby ste okamžite informovali prepravcu o poškodenie obsahu a spísali s nimi taktiež reklamačný protokol. Reklamačný doba je 2 pracovné dni.
Ak dôjde k poškodeniu, je kupujúci povinný bezodkladne informovať našu spoločnosť.
Záruka na tovar sa vzťahuje iba na výrobné vady. Nevzťahuje sa na vady spôsobené nesprávnym použitím, bežným opotrebením a nesprávnym skladovaním. Záručná doba je stanovená na 24 mesiacov od prevzatia tovaru (okrem zákonom stanovených výnimiek - týka sa predovšetkým krmív).
Kupujúci musí preukázať, že reklamovaný tovar bol zakúpený u našej spoločnosti (Doklad o zakúpení).
Ak sa rozhodnete reklamovať u nás zakúpený tovar, kontaktujte nás e-mailom (je potrebné uviesť Vaše meno, číslo kúpneho dokladu - faktúry a názov reklamovaného tovaru). Dohodneme s Vami ďalší postup. Zákazník je povinný reklamáciu nahlásiť okamžite po zistení vady tovaru a po obdržaní inštrukcií z našej strany reklamovaný tovar okamžite odoslať k nám.